wtorek, 23 lipca 2013

Informacja

Hmmm długo się nad tym zastanawiałam i nadal się zastanawiam czy dobrze robię ... Jeśli do niedzieli nie uda mi się dodać nowego rozdziału albo skończę pisanie , albo zrobię sobie przerwę. A jeśli coś mnie natchnie i uda mi się dalej pisać to będę w dalszym ciągu prowadzić bloga , ale nie wiem czy to jest możliwe. Nie potrafię nic ciekawego napisać. Kiedy biorę się za pisanie z myślę że muszę dziś skończyć rozdział , piszę 2 zdania i nic więcej nie umiem wymyślić. Naprawdę nie chcę kończyć z pisaniem , nie chce was zawieść , robię wszystko żeby coś sensownego wymyślić ale nie wiem czy mi się uda. Jest mi tak głupio... prosiłam was o te 15 komentarzy i wy je napisaliście , a ja nie mam dla was rozdziału :'( Przepraszam .
KOCHAM WAS ! <3
P.s do niedzieli na pewno będzie nowy post , albo nowy rozdział , ale informacja o zakończeniu opowiadania lub przerwy.

2 komentarze:

  1. Nic na siłę :D Czekamy cierpliwe <333

    OdpowiedzUsuń
  2. Prosze nie przestawaj pisać tak bardzo chciałam to przeczytac :c

    OdpowiedzUsuń