czwartek, 7 lutego 2013

Rozdział 22

Usiadłam na pierwszej lepszej ławce i użalałam się nad sobą. Wszyscy mnie okłamywali , nikt nic nie chciał mi powiedzieć. Łzy mimowolnie zaczęły spływać po moim policzku. Ścieranie ich nic nie dawało bo po chwili i tak pojawiały się nowe. Nagle przez moją głowę przeleciało tysiące myśli na raz.
~ Szłam sobie spokojnie kiedy nagle za krzaka wyszedł jakiś pijaczyna w ręku z butelką wódki i śpiewał sto lat. Miałam nadzieje że go ominę i mnie nie zauważy , ale niestety tak się nie stało. Kiedy jego wzrok napotkał mnie zaczął coś gadać jako to ja piękna jestem, co tu robię same i tego typu teksty.  Przyśpieszyłam kroku i modliłam się w duchy żeby w końcu dojść do tego domu.  Po chwili poczułam jego dłoń na moim ramieniu. Obrócił mnie w swoją stronę i przyparł do murku. Zaczęłam krzyczeć żeby mnie puściła ale moje wrzaski nic nie wskórały
~ - Ciiiiii, spokojnie, to był tylko sen- mówił kuzyn kołysząc się ze mną w prawo w w lewo- spokoje, już nigdy nic złego ci się nie stanie, obiecuje. 
- Dziękuje 
- Za co ?
- Za to że jest przy mnie i że mnie wspierasz, wiesz co chodźmy dziś na tą imprezę.
- Jesteś pewna ?
- Tak 
~ dostałam popcornem w twarz. Popatrzyłam się na blondyna a on jak gdyby nigdy nic oglądał bajkę i się uśmiechał. Po chwili znowu dostałam , a Niall udawał że to nie on. Wzięłam garść popcornu i rzuciłam w chłopaka, i tak zaczęła się nasza bitwa
~ podbiegł do mnie Tommlison i wziął mnie na ręce. Krzyczałam tak głośno że chyba cała okolica mnie słyszała, niestety na Louisie nic to nie zrobiło i biegł dalej. Zatrzymał się przy basenie i wrzucił mnie!
~ - Magda ?
- Tak ?
- Chciałbym ci coś powiedzieć
- Mów
- Słuchaj bo.... podobasz mi się. Bardzo Cię lubię, ale nie jak przyjaciółkę tylko jak kogoś więcej , jesteś dla mnie bardzo ważna..
- Niall..
- Nie, daj mi dokończyć. Ja wiem że pewnie nie jesteś jeszcze gotowa na żadne związki , ale chcę żebyś wiedziała że będę czekać , tak długo jak będzie trzeba, bo warto.
~Zastanawiałam się nade mną i Niallem. Może to już czas. Może powinniśmy spróbować, przecież on tak bardzo się stara. A ja... ja chyba go kocham. Nie ja na pewno go kocham !! Wstałam , od razu chciałam do niego pobiec i mu powiedzieć że jestem już gotowa , że go kocham i że chce z nim być.
~ - Magda , co ty tu robisz? - zapytał Harry
- Przyszłam pogadać z Niallem , własnie gdzie on jest ?
- Yyyy
- Nooo
- On..
- Znaczy się ...
- STOP - krzyknęłam- Chłopaki co się dzieje ? Gdzie on jest ? tylko mnie nie okłamujcie.
- Magda , bo Niall poszedł na randkę z Demi - Świat momentalnie się zatrzymał. Przecież mówił że będzie na mnie czekał bo warto. A teraz kiedy uświadomiłam sobie że go kocham , on jest na randce z Demi Lovato ?! Byłam głupia ! Jak mogłam wierzyć w to że taki chłopak jak Horan będzie czekał na kogoś takiego jak ja ? Pierwsza łza spłynęła po moim policzku.
~ - Kocham Cię , Kocham Cię Magda - ciarki przeszły mnie na całym ciele. Szybko się od niego odsunęłam i popatrzyłam zdziwiona
- Nie patrz się tak na mnie. Przepraszam , że mówię to w takim momencie, ale musiałem, już dłużej nie mogłem wytrzymać. Zakochałem sie w tobie jeszcze jak mieszkałem w polsce , ale okazało się że musze wyjechać. Magda ja wiem że ty czujesz coś do Nialla, ale mi strasznie na tobie zależy. Mogę ci obiecać , że nigdy cię nie skrzywdzę , nigdy nie będziesz musiała przeze mnie płakać. - Nie wiedziałam co powiedzieć, zdziwił mnie i to bardzo. Był dla mnie ważny , nawet bardzo , ale czy ja go kocham ? Zadawałam sobie to pytanie.- Magda , powiedz coś , proszę.
~ - Nie wiem co ja sobie myślałem! Że umówię się z Demi a jak będziesz gotowa to wrócę do ciebie. Byłem głupi , wiem o tym. Kiedy spotkałem się z Demi , coś było nie tak. Niby dobrze nam się rozmawia, śmiejemy wygłupiamy się , ale coś było nie tak.  Demi to nie ty !  To Ciebie Kocham !!- Powiedział to ! Powiedział te magiczne słowa , które pogorszyły moją sytuacje. Co ja mam teraz zrobić ? Kogo wybrać ? Zadawałam sobie te dwa pytania- Kocham cie i chcę z tobą być.
~ - No można tak powiedzieć. - oparłam się o stół , a Niall niebezpiecznie blisko się przybliżył - przemyślałam wszystko i Niall przykro mi ale to się nie uda. Nie potrafię wyobrazić sobie życia bez Janka..
- A beze mnie tak ? - było mu przykro
- Nie to nie tak , jesteś dla mnie bardzo ważny , ale ja kocham Janka, i nic na to nie poradzisz
- Wszystko spieprzyłem , gdyby nie ta cholerna randa z Demi wszystko potoczyło by się inaczej. Magda wiem że to nie zmieni twojego zdania , ale chcę żebyś wiedziała  - przybliżył się do mnie i wyszeptał na ucho -że kocham cię całym moim sercem - ciarki przeszył mnie po całym ciele - i będę na ciebie czekał , naprawdę , nie spieprzę tego drugi raz - powiedział i wpił się delikatnie w moje usta. Jeszcze nigdy nie przeżyłam czegoś takiego. Niall całował tak delikatnie a zarazem namiętnie. 
~ - Ej ! Co ty robisz ? - krzyknął zdenerwowany Janek
- Wiesz , że palenie zabija ?
- Boże ! Jeden papieros nic mi nie zrobi.
- JEDEN ?! Nie okłamuj mnie okej ?! Prosiłam cię żebyś to rzucił - mówiłam z wyrzutami
- Magda , to nie jest tak łatwo. Nie powiem sobie 'nie palę' i już rzuciłem. To trwa . Ograniczam palenie.
- Ograniczasz ? Jasiek co ty myślisz że ja ślepa jestem ? Nie widzę jak co chwilę wychodzić z Zaynem na papieroska ? I proszę cię nie mów mi że ty nie palisz , bo czuje ! Masz rzucić palenie !
- Magda czy ja cię ograniczam ?! Zabraniam ci coś robić ? Nie ! Akceptuję cię taką jaka jesteś ! Więc ty też mi niczego nie zabraniaj !
Nie chciałam go dłużej słuchać. Była to nasza pierwsza kłótnia. Wyszłam z domu trzaskając drzwiami , dając mu znać że jestem bardzo ale to bardzo zła.
~ Ruszyłam w stronę baru gdzie miał na mnie czekać Horan. Niestety kiedy tam dotarłam nie było go tam. Zaczęłam się rozglądać za nim , ale widziałam tylko nasze tańczące zakochane pary. W końcu go znalazłam. Tańczył z jakąś śliczną brunetką. Zgrabna , chuda, długie nogi , duży biust - ideał. Nie wiem dlaczego , ale kiedy to zobaczyłam zakuło mnie serce. Byłam zazdrosna ? Nie to nie było możliwe , kochałam Janka.
~ Nie bój , się jesteś ze mną i nie pozwolę żeby ktoś cię skrzywdził. - wyszeptał mi do ucha. Po moim ciele przeszedł przyjemny dreszcz.  Odwróciłam się w stronę Niall. Był strasznie blisko mnie. Zatopiłam się w jego błękitnych oczach. Zaczęliśmy się do siebie przybliżać , przybliżać , aż w końcu nasze usta się złączyłyBył to inny pocałunek. Niall całował z taką .... delikatnością , jakby bał się że za chwilę go odtrącę , tylko że ja wcale nie chciałam kończyć tego pocałunku.
~  Magda , wiem że nie jesteśmy długo razem. Tylko dwa tygodnie ale dla mnie to jak dwa lata. Może nasz związek nie ma długiego stażu , ale znamy się od piaskownicy. Znam wszystkie twoje wady i zalety które kocham całym sercem. Kocham Cię całą, i chcę spędzić z tobą resztę życia. Dlatego , chciałbym się zapytać czy zostaniesz moją żoną ?- zapytał Janek. Byłam zdziwiona , nigdy nie spodziewałabym się że mi się oświadczy. Wiedziałam jaka jest moja odpowiedź , ale nie wiedziałam jak mam mu to powiedzieć. Nie chciałam go stracić. Była dla mnie jak brat.
- Janek musimy porozmawiać. Usiądź proszę - chłopak zrobił to o co go prosiłam. - Janek chodzi o to że ja chyba się pomyliłam. Cofnij. Ja na pewno się pomyliłam. Kocham cię, ale jak brata. Nic więcej. To Niall jest miłością mojego życia. Uświadomiłam to sobie na wakacjach. Przepraszam.
~ - Gdzie Niall ? - zapytałam
- Magda , słuchaj ... - zaczął Loui ale jakoś nie potrafił skończyć.
- Do sedna !
- On wyjechał .
- Co ?! Jak to ? Gdzie ?!
- Do Irlandii do rodziny. Powiedział że musi odpocząć.
- Kiedy wyjechał ?
- Jakieś pół godziny temu.
- Fiko , mogę pożyczyć twoje auto ?
- Jasne, ale uważaj na siebie - powiedział i rzucił mi kluczyki do auta. Biegiem wyszłam z domu i wsiadłam do auta. Musiałam jak najszybciej znaleźć się na lotnisku. Muszę zdążyć. Muszę mu powiedzieć że go kocham. Muszę go pocałować ! 
~- Fiko mówił że jesteśmy razem. Byliśmy szczęśliwi razem ?
- Pewnie , Nawet nie wiesz jak bardzo. W dzień twojego wypadku oświadczyłem ci się.
- I co powiedziałam ?
- Oczywiście się zgodziłaś - powiedział i wyciągnął z kieszeni kurtki pierścionek , chwycił moją dłoń i założył go na palec.
- Janek , ja na razie nie potrafię być twoją dziewczyną, puki sobie nie przypomnę..
- Nie oczekiwałem tego od ciebie. Wiem że nie pamiętasz tego co było pomiędzy nami , ale ja ci pokaże - powiedział i pocałował mnie w czoło.

Wszystkie wspomnienia przeleciały przez moją głowę. Wszystko sobie przypomniałam i nie mogłam uwierzyć że tak bliskie mnie osoby mnie okłamywały. Dlaczego nie powiedzieli mi prawda ?!
Poczułam kilka pierwszych krople deszczu które zmieszały się z moimi łzami. Usłyszałam swoje imię
- Magda ! - jeśli się nie mylę to Filip krzyczał. Po chwili razem z Jankiem i Niall byli nie daleko mojej ławki.
- Kochanie nic ci nie jest ? Martwiłem się o ciebie. - mówił Janek, chciał do mnie podejść i mnie pocałować
- Nie zbliżaj się do mnie !! - krzyknęłam. Janek stanął i patrzył się na mnie zdziwony
- Magda co się stało ? - pytał Fiko
- Nienawidzę cię ! - krzyknęłam do Janka - Jak mogliście mi to zrobić ?! Jak mogliście mnie tak okłamywać ! Myślałam że jesteśmy przyjaciółmi ! - byłam zła, chciałam w tym momencie wszystko im wygarnąć , zaczęłam od moje kuzyna - Myślałam że się nie okłamujemy ! Myślałam że mieliśmy umowę mówić sobie wszystko! Pamiętasz ' lepsza najgorsza prawda niż kłamstwo'  Dlaczego nie powiedziałeś mi że zostałam zgwałcona ?! - wszyscy popatrzyli się na mnie zdziwionymi oczami. - Dlaczego ? - wyszeptałam.  Wytarłam łzę spływającą po prawym policzku i zaczęłam swój monolog do Janka nie dając dojść do słowa kuzynowi - A ty ! - krzyknęłam pokazując palcem Janka - Nienawidzę cię ! Rozumiesz ?! NIENAWIDZĘ ! Jak mogłeś mnie tak okłamać ! Owszem oświadczyłeś mi się , ale ja się NIE ZGODZIŁAM!! - ściągnęłam pierścionek zaręczynowy i rzuciłam w chłopaka - Byliśmy przyjaciółmi a ty w żywe oczy mi kłamałeś. Mówiłeś że między nami było wspaniale i przyjęłam twoje oświadczyny !  Nie chcę cię więcej widzieć ! Nigdy ci tego nie wybaczę ! - krzyczałam - A ty ... - wyszeptałam podchodząc do Nialla.

1 komentarz:

  1. To jest genialne nawet więcej niż genialne. Proszę a nawet błagam dopisz jak najszybciej nowy rozdział. <3

    OdpowiedzUsuń