czwartek, 14 marca 2013

Rozdział 3

Resztę dnia spędziliśmy w dziewiątkę . Tak w dziewiątkę. Po tym jak przyszedł Josh , Horan powiedział że jest umówiony i wyparował na cały dzień z domu.  My w tym czasie świetnie się bawiliśmy. Graliśmy w kalambury, scrable i oglądaliśmy mnóstwo filmów. Kiedy padło na horror Josh służył mi jako Przytulanka i tuliłam się do niego w strasznych momentach.  Po godzinie 22 usłyszeliśmy otwarcie drzwi. Byłam szczęśliwa że Niall nareszcie wróciła do domu. Martwiłam się o niego ,, nigdy nie wracał tak późno, gdy wychodził sam z domu. Po chwili był już w salonie z ………. Z jakąś dziewczyną. Moje serce momentalnie zaczęło szybciej bić.
- Chciałbym żebyście kogoś poznali. To jest Nikki moja dziewczyna – powiedział Niall, kiedy usłyszłam te słowa moje serce stanęło , a po chwili rozbiło się na milion kawałków.
- Hej , miło mi was poznać , Niall, dużo o was opowiadał. – powiedziała słodkim głosikiem. Po chwili para usiadła z nami w salonie a ja wstałam. Josh chwycił mnie za rękę i zapytał co się stało.
- Źle się poczułam , zaraz wrócę. – Czym prędzej wydostałam się z salonu i pobiegłam do pokoju. Rzuciłam się na łóżku i łzy same poleciały . Moje serce krwawiło. Nie mogłam tego znieść, ból był nie do zniesienia.  Po kilku minutach płaczu poczułam czyjąś rękę na plecach. Wiedziałam kto to jest, tylko jedna osoba wchodziła tu bez pukania.
- To tak strasznie boli – wyszeptałam.                                                                
- Wiem kochanie, Niall jest idiotą że nie zauważył jaką wspaniałą dziewczynę przed nosem.
- Harry co ze mną jest nie tak ? Jest aż tak brzydka ? Gruba ? Głupia ? Co ze mną nie tak ?- krzyczłam
- Ej kochana – Loczek mocno mnie przytulił – jesteś idealne , to Niall jest idiotą. Musisz o  nim zapomnieć. Zacznij żyć , niech zobaczy co stracił. Jesteś śliczna, słyszysz ? Wpadłaś w oko Joshowi, spróbuj zapomnieć o Horanie i zacznij wszystko od nowa z Joshem.
- Jesteś najwspanialszym przyjacielem na świecie wiesz o tym ?
- Tak , wiem, wiem  za to mnie kochasz.
- Tak , za to cię kocham.
- Chodź idziemy na dół.
Harry chwycił mnie za rękę i zeszliśmy do reszty. Usiadłam obok Josha  i próbowałam nie patrzeć się na nową parę.
- Dobrze się już czujesz ? – szepnął mi do ucha chłopak.
- Nie do końca, ale jest lepiej. – przytuliłam się do chłopaka i położyłam mu głowę na torsie. Popatrzyłam się na Nialla, który też miał oczy skierowane na mnie. Po chwili obrócił głowę i pocałował swoją dziewczynę.

Kilka tygodni później

W moim życiu dużo się nie zmieniło. Niall dalej jest  z Nikki , moje serce krwawi za każdym razem gdy widzę ich razem. Pomiędzy mną a Joshem jest bardzo dobrze. Nie jesteśmy jeszcze parą , ale już nie długo.  Przynajmniej tak mi się zdaje. Josh jest dla mnie bardzo ważny , może nawet go kocham ,ale nie tak bardzo jak Horana. Nie potrafię o nim zapomnieć.   Całymi dniami siedzi w domu z tą całą Nikki a ja na to nie mogę patrzeć. Nie mogę uwierzyć z Horan jest z taką dziewczyną. Ona w ogóle nie jest w jego typie. To pusta blondynką , która co chwilę udaję głupią. Nie wiem jak można być kimś takim.
Tego dnia byłam umówiona z Joshem. Dokonałam ostatnich poprawek i zobaczyłam się w lustrze. Wyglądałam  idealnie . Zbiegłam po schodach do salonu gdzie czekał na mnie Josh. W pokoju siedzieli też chłopacy ze swoimi dziewczynami. Kiedy Nikki mnie zobaczyła zjechała mnie wzrokiem. Tak naprawdę nikt z naszej paczki nie lubił tej dziewczyny. Wszystkich denerwowała, nie mówiliśmy tego Niallowi w końcu on ją kocha. Natomiast dziewczyny ukratkiem pokazały mi kciuki uniesione do góry. Josh podszedł do mnie i pocałował mnie na powitanie w policzek. Chwycił mnie za rękę i wyszliśmy z domu. Jak na każdej naszej randce , na miejsce szliśmy spacerkiem. O dziwo za każdym razem pogoda była sprzyjająca, co rzadko się zdarza Londynie.  Kiedy dotarliśmy na miejsce okazało się że jesteśmy w tym samym ogrodzie gdzie odbyła się nasz pierwsza randka. Było cudownie. Wszystko dopięte na ostatni guzik. Wspaniała atmosfera , pyszne jedzeni i nie kończące się tematy. W pewnym momencie usłyszałam cichą melodię. Chłopak podszedł do mnie i poprosiła mnie do tańca. Był strasznie zestresowany.
- Em , posłuchaj , muszę ci coś powiedzieć - z nerwów zaczęły mu się ręce trząść - zakochałem się w tobie. Jesteś niezwykła , nigdy nie poznałem kogoś takiego jak ty. Kocham Cię i chciałbym się zapytać czy zostaniesz moją dziewczyną. - Nie wiedziałam co mam powiedzieć , z jednej strony cieszyłam się , wiedziałam że kiedyś to się stanie , a z drugiej strony nie byłam pewna czy będzie to nie fair być z nim , ale jednocześnie kochając kogoś mocniej. Tylko że ta druga osoba Cię nie kocha Em. Ogarnij się !  - Mówił mi pewien głosik.
- Ja ciebie też kocham Josh, i tak zostanę twoją dziewczyną - chłopak złapał mnie w ramiona i zaczął okręcać w okół własnej osi , śmiałam się w niebo głosy. Kiedy w końcu mój chłopak postawił mnie na ziemi , złożył delikatny pocałunek na moich ustach.


hahah Olivia DS : specjalnie dla ciebie dodaję dziś nowy rozdział :* Nawet nie wiesz jak się cieszę z twoich komentarzy :D Jest mi wtedy tak miło i uśmiecham się za każdym razem kiedy je czytam :D
hahaha a to dlaczego jestem mendą ? :D 

9 komentarzy:

  1. Hehehhe też Cię kocham szalona babo :*:*::*

    Mendą jesteś, bo nie robisz nic z Horanem grgygyfgasdjfbaslfbsd
    Hehe na łęb mi pada lol xD Ale to wszystko i tak twoja wina! Ty ! Ty ! Ty siło nieczysta !!!


    Graaahhrrrr dawaj mi tu Niallera i Em <#

    OdpowiedzUsuń
  2. AAAA tak w ogóle to mam dwie rzeczy do przekazania dla Ciebie xD
    1. WYŁĄCZ TO GŁUPIE MODEROWANIE KOMENTARZY(w sensie żeby nie trzeba było przepisywać kodu z obrazka żeby dodać komentarz- strasznie wkurza).

    2. Jakbyś miała ochotę poczytać sobie opowiadanie także dotyczące One Direction, to zapraszam na moje. Niall jest głównym bohaterem "miłosnym", ale także jest intryga Zayna. xx
    Mam nadzieję, że się spodoba.
    P.S.
    Trochę do czytania już masz, bo dzisiaj dodaję 64 rozdział hehe :)
    http://viam-vitae.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahah , na pewno zacznę czytać jak będę miała czas :) może w ten weekend :D
      A jak się wyłącza to moderowanie komentarzy ?

      Usuń
    2. Wejdź tak o:
      Blogger ->
      -> ustawienia(po lewej str.)
      -> posty i komentarze
      -> "Włącz weryfikację obrazkową?" kliknij zeby było na NIE.
      -> moderowanie komentarzy zaznacz też na "nigdy" .

      ;) Kiedy nn ? XD

      Usuń
    3. Oo, już nie ma moderacji xD

      Usuń
    4. No jakoś mi się samej udało :D Jestem mądra xd
      A następny może jutro , może w sobotę :D
      Rozdział 4 i 5 są już napisane tylko nie wiem kiedy je dodam :D

      Usuń
    5. No i kolejny dowód na twoją mendowatość ! ;D
      (o ile takie słowo w ogóle istnieje o.o)

      Dodaj jutrooooooo o, mam pomysł ! Na pewno Ci sie spodoba! A jak sie nie spodoba, to dlatego, że jeszcze nie wiesz ze ci sie podoba xD

      Wstaw dwa na raz ! taaakkk.... jestem geniuszem, wiem xD
      Pisz, pisz maleńka :*

      Usuń
    6. O, pomyliłam konta Gmail, ale nieważne, ważne ze wiesz kto pisze xd
      Love xx

      Usuń
    7. hahahha , na pewno nie dodam dwóch na raz xd
      dziś po szkole dodam rozdział 4 , dla ciebie :*
      A rozdział 5 może w sobotę może w niedziele , jeszcze nie wiem jak się wyrobię z czasem , bo chciałam wprowadzić kilka poprawek.

      Usuń